Sağlık çalışanları ve 65 yaş üstüne anlamlı destek


Silverline, tüm sağlık çalışanları ve 65 yaş üstüne ücretsiz bakım, onarım, servis önceliği ve geç servis hizmeti sağlayacak.

Tüm dünyayı kısa zamanda etkisi altına alan Coronavirus’le mücadelede sağlık çalışanları büyük emek harcıyor.  Gece gündüz aralıksız çalışan, evleri ve ailelerinden ayrı kalan ve hatta bütün riskleri yaşayan sağlık çalışanları en büyük teşekkürü hak ediyor. Silverline, bu süreçte sağlık çalışanlarının evlerinde sorun yaşamamaları için arızalanan ürünlerine ücretsiz bakım, onarım, servis önceliği ve geç servis hizmeti vermeye başladı. Aynı zamanda 65 yaş üstü tüm tüketicilere de ücretsiz bakım, onarım hizmeti veren Silverline, acil market ihtiyaçlarını da temin ediyor.

 

Teknolojik, çevreci ve tasarım ürünleriyle ankastre sektörünün yenilikçi markası Silverline’nın, satış sonrası hizmetlerde mükemmel hizmet ve yüksek müşteri memnuniyeti yaklaşımı ile hayata geçirdiği grup şirketi SSH Plus, yedek parça ve lojistik depoları, teknik çalışma ofisleri, bakım onarım atölyesi, çağrı merkezi, eğitim ve toplantı merkezleri hizmetleri veriyor. SSH Plus, herkesin evde olduğu bu süreçte tüm hijyen önlemlerini alarak uzman ve güvenilir kadrosu ile Türkiye’nin 81 ilinde 350 noktada, 1.200 çalışanı ve 600 aracı ile hizmet vermeye devam ediyor.

 

Sağlık çalışanlarına ücretsiz bakım, onarım, servis önceliği ve geç servis hizmeti

Bu süreçte mesai saatleri uzayan, pandemi nöbetleri tutan sağlık çalışanlarının akılları evde kalmayacak. Silverline SSH Plus, sağlık çalışanlarına 10 yılı geçmeyen ürünlerde garanti kapsam ve süresine bakılmaksızın ücretsiz servis ve onarım hizmeti sunacak. Servis önceliğini sağlık çalışanlarına verecek ve mesai saatleri dışında geç vakit servis hizmeti ile gece 24.00’ a kadar sağlık çalışanlarının yanında olacak. Çalışanlar için mesai saatleri dışında hizmet almak büyük sorun. Bu soruna geç vakit servis hizmeti ile çözüm sunan SSH Plus sektörde bir ilki gerçekleştirmişti. Bu süreçte ürün bakım ve onarım hizmeti kapsamında, sağlık çalışanlarının kartlarını veya sağlık sektöründe çalıştığına dair herhangi bir belge göstermesi yeterli. Hizmetten yararlanmak isteyen sağlık çalışanlarının 444 4 758 numaralı Silverline danışma hattını arayarak servis hizmeti almak istediği gün ve saati belirtmesi yeterli.

 

65 yaş üstü tüketicilere öncelik ve acil ihtiyaçlarının karşılanması

Silverline, sokağa çıkma yasağı getirilen ve evde zaman geçiren 65 yaş üstü tüketiciler için ücretsiz servis desteği veriyor. Bu süreçte marketlerin kurye servislerinin yoğun olması, telefon ve internet kullanımında sıkıntı yaşamaları vs. gibi sebeplerle sıkıntı yaşayan tüketicilerin acil ihtiyaçlarına da servis ve alışveriş hizmeti ile destek oluyor. Hizmet kapsamında acil market ihtiyaçları servis hizmeti esnasında teknisyenler tarafından gerçekleştirilecek, talep edilen ürünlerin faturası karşılığında tüketiciden ücreti alınıyor.

 

Tulum ve maske desteği yaptı, yüz siperliği üreterek hastanelere göndermeye devam ediyor

Silverline, ayrıca Amasya Merzifon’da bulunan fabrikasında sağlık çalışanlarına N95 maske, koruyucu tulum ve yüz siperliği ile destek oldu Fabrikada tüm önlemleri alarak yüz siperliği üretimine başlayan marka, günde yaklaşık 500 adet yüz siperliği üreterek ihtiyacı olan hastanelere gönderiyor. Şu ana kadar Samsun, Amasya, Merzifon, Suluova, Havza, Vezirköprü, Çorum - Osmancık ve Gümüşhacıköy Devlet Hastaneleri, Aile Hekimlikleri ve Sağlık Ocaklarına, Ankara Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü, Samsun OMÜ Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi, Çorum Hitit Üniversitesi Araştırma Hastanesi, Tokat Gazi Osman Paşa Üniversitesi Araştırma Hastanesi, Trabzon KTÜ Araştırma Hastanesi ve Ankara Şehir Hastane’lerine ürettiği yüz siperliklerini gönderdi.

 

Kaynak:Karnaval Marka Ajansı
Hibya Haber Ajansı


Son Fotoğraflar

Tüm Fotoğraflar